Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

Otrzymałem ostatnio propozycję współpracy od pewnego pozycjonera. Z ciekawości poprosiłem o wycenę pozycjonowania strony, która znajduje się w indeksie Google […]

Czytaj więcej

Google+

Google+, czyli serwis społecznościowy giganta z Mountain View. Od jakiegoś czasu, bardzo dużo mówi się o nowej społecznościówce stworzonej przez […]

Czytaj więcej

Google Social Search

Dwa miesiące temu Google udostępniło nową funkcję (social search). Jej działanie polega na prezentacji ikonki „+1” w wynikach wyszukiwania. Poza […]

Czytaj więcej

Optymalizacja strony. Na co warto zwrócić uwagę?

Kilka dni temu przeanalizowałem statystyki serwisu z branży turystycznej. Nie wyciągnąłem żadnych odkrywczych wniosków, jednakże myślę, że warto się z […]

Czytaj więcej

Efektywność reklamy w Google AdWords

Na początku 2010 roku na potrzeby pracy licencjackiej przeprowadziłem badanie efektywności reklamy w linkach sponsorowanych (Google AdWords) dla pewnego sklepu […]

Czytaj więcej

Lepsze wyniki w Bingu dzięki Facebookowi?

Kilka dni temu zespół wyszukiwarki należącej do Microsoftu ogłosił, iż Bing rozpoczął współpracę z Facebookiem. Jest to kolejny krok w […]

Czytaj więcej

Reklama w płatnych wynikach wyszukiwania

Na polskim rynku jest kilka systemów reklamy w płatnych wynikach wyszukiwania oraz reklamy kontekstowej. Głównymi graczami oferującymi takie usługi są: […]

Czytaj więcej

Polska Internetowa

Polska Internetowa, czyli jak internet dokonuje transformacji polskiej gospodarki. Jest raportem opublikowany przez Google dotyczącym rozwoju naszej gospodarki oraz tego […]

Czytaj więcej

Pagerank i link popularity

Sukces wyszukiwarki Google polegał w głównej mierze na zastosowaniu genialnej metody oceny wiarygodności i wartości jaką przedstawia daną strona. Polega […]

Czytaj więcej

Treść i optymalizacja strony

Poniżej zostaną przedstawione czynniki, które mają duży wpływ na pozycje stron w wynikach organicznych. Wielu specjalistów uważa, iż treść jest […]

Czytaj więcej