Postrzeganie przez użytkowników obecności firm w social media

Wiele różnych badań dowodzi, że konsumenci nie lubią reklam. Denerwują ich przede wszystkim długie bloki reklamowe w telewizji, czy też […]

Czytaj więcej

Rynek mediów społecznościowych

Od dłuższego czasu media społecznościowe są mocno widoczne w naszym życiu, rewolucję w Polsce zaczęła Nasza klasa, a obecnie pałeczkę […]

Czytaj więcej

Analiza wyników promocji w serwisie typu Digg

W związku z tym, że serwisy społecznościowe są bardzo popularne i odgrywają w naszym życiu co raz większą rolę oraz […]

Czytaj więcej

Pozycjonowanie w „nowym Google”

W kończącym się już roku, w Google zaszło wiele zmian, algorytmy dostosowywano do zmieniających się warunków, ciągle rosnącej liczby dokumentów […]

Czytaj więcej

AdWords dynamicznie dopasuje reklamy

Google wprowadza dynamicznie generowane reklamy. System AdWords w odpowiedzi na zapytania użytkowników będzie prezentować reklamy automatycznie dopasowane biorąc pod uwagę […]

Czytaj więcej

Google+ udostępniło strony fanowskie

Ponad pół roku trzeba było czekać na udostępnienie przez Google+ funkcjonalności dobrze znanej z Facebooka. Chodzi tu o „fun page”, […]

Czytaj więcej

Wykrywane przez Google spamerskie techniki linkowania

Ostatnio w jednym z artykułów podałem dwie bardzo proste metody zdobywania linków. Sposoby te są nadal skuteczne, szczególnie dodawanie stron […]

Czytaj więcej

Nk wprowadzi samoobsługowe reklamy

Serwis społecznościowy NK wraz z firmą Netsprint pracuje nad wprowadzeniem systemu reklamowego podobnego do Facebook Ads. Obecnie na portalu jest […]

Czytaj więcej

Jak wypozycjonować swoją stronę? Część 2

W pierwszej części mini poradnika dotyczącego samodzielnego pozycjonowania strony napisałem o doborze słów kluczowych oraz optymalizacji strony. W tej części […]

Czytaj więcej

Jak wypozycjonować swoją stronę? Część 1

Nie wszyscy posiadają pieniądze na promocję swojego biznesu w sieci, często na samym początku mamy więcej wolnego czasu niż gotówki. […]

Czytaj więcej