Koszty i czas oczekiwania na wynik kampanii reklamowej w wyszukiwarkach

Modele płatności za reklamę w wyszukiwarce Google, za pozycjonowanie czy za kampanię w Adwords różnią się od siebie. Usługa pozycjonowania […]

Czytaj więcej

Szanse i zagrożenia wynikające z popularności wyszukiwarki Google

W gospodarce kapitalistycznej monopol jest niepożądanym tworem. Istnienie takiej struktury rynku może stwarzać problemy, ograniczać dostęp do dóbr oraz hamować […]

Czytaj więcej

Zaufanie użytkowników do rezultatów wyszukiwania

Z badań przeprowadzonych w 2006 roku przez firmę Gemius wynika, że 62% respondentów odróżnia linki sponsorowane(wyświetlające się na samej górze) […]

Czytaj więcej

Badanie i dobór słów kluczowych – część 2

W drugiej części artykułu na temat badania i doboru słów kluczowych, pragnę poruszyć temat narzędzi, które mogą być bardzo pomocne […]

Czytaj więcej

Badanie i dobór słów kluczowych – część 1

Żeby rozpocząć proces pozycjonowania oraz uruchomić kampanię marketingową w Google Adwords należy najpierw przeanalizować rynek na jakim chcemy się reklamować. […]

Czytaj więcej

Widoczność wyników w Google i Bing

W celu zbadania użyteczności strony, sposobu w jaki użytkownik widzi witrynę stosuje się badanie typu „eyetracking”. Polega ono na śledzeniu […]

Czytaj więcej

Jak działa wyszukiwarka

Większość osób nie zastanawia się skąd treści(strony, zdjęcia, dokumenty tekstowe itd.) biorą się w bazach wyszukiwarek internetowych. Na początku istnienia […]

Czytaj więcej

Rynek wyszukiwarek internetowych w Polsce

Konkurencja na rynku wyszukiwarek w Polsce jeszcze kilka lat temu była znacznie większa niż obecnie. Największe portale internetowe takie jak […]

Czytaj więcej

Co to jest pozycjonowanie?

W literaturze można spotkać różne definicje pozycjonowania. W książce „Webpositioning. Skuteczne pozycjonowanie w internecie czyli jak efektywnie wypromować witrynę” pojęcie […]

Czytaj więcej

Search engine marketing, czyli marketing w wyszukiwarkach internetowych

Search engine marketing (SEM) polega na zwiększeniu popularności witryny poprzez wpłynięcie na jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Wyniki dzielą się […]

Czytaj więcej